sábado, 21 de xuño de 2014

David vai a Barcelona.



      
 Ola amigos!!

Nesta entrada vouvos contar a experiencia da miña viaxe coa miña familia a Barcelona, a visitar a un primo que vive ali.

Foi unha viaxe de 3 días nos que vos vou contar todo o que vin e visitei por Barcelona e Tarragona, que é ali onde vive meu primo.

Viaxamos en coche, a principios de Agosto, foi unha viaxe moi longa e agotadora. Fixemos moitas paradas, unha delas en Zaragoza.




Chegamos a Tarragona que e donde vive meu primo, desfixemos as maletas e comemos.
Pola tarde dinme un baño na piscina, e logo diriximonos a dar unha volta pola veira da playa por clafell tomamos algo nunha terraza e volvemos para casa cenamos eu funme a dormir ya que o proximo dia iba ser moi dificil  e iba ter que andar muito.







































































Ningún comentario:

Publicar un comentario