mércores, 11 de xuño de 2014

Javier vai á Expomanga. 1ª parte

Ola a todos e benvidos á historia da miña viaxe a Madrid para participar nun evento chamado Expomanga.
Este evento é para xente á quen lle gustan estes cómics e personaxes, ademais serve para coñecer a outras persoas con intereses semellantes, facer novos amigos, disfrazarte do teu personaxe favorito, etc.  

Comecei a miña aventura collendo o tren na estación de Guillarei. A viaxe fíxose moi longa porque as películas que nos puxeron foron moi aburridas, pero a paisaxe era fermosa. 


Sentei no lado do corredor, isto molestoume un pouco porque me gusta ir na ventá para gozar da paisaxe, pero a persoa que estaba nese asento levantábase cando chegabamos a unha estación, tardando media hora en volver. Ao principio pensei que estaba no tren sen billete por algunha razón, pero logo descubrín que era un fumador e estaba falando con outro individuo, ambos foron simpáticos ao final.

Cando cheguei, a estación de Chamartín estaba tan chea que non puiden ver ao meu tío, e tardei en darme conta de que me estaba a chamar. Xa na casa dos meus tíos en Alcobendas, cenei uns anacos de pizza que lles sobraran no xantar, vin con eles unha película e fun para a cama, pero non podía durmir porque estaba nervioso pola visita á Expomanga do día seguinte. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario