martes, 17 de xuño de 2014

Javier vai á Expomanga 3ª parte

No meu último día da miña estancia na cidade de Madrid, non sucedeu nada interesante salvo que tiña que prepararme para coller o tren que me ía traer de volta a Galicia. Saímos moi xustos de tempo cara a estación de Chamartín. Por desgraza, non puiden chegar a tempo e acabei perdendo o tren.

Afortunadamente, ía chegar outro que ía a coincidir na estación de Ourense co tren que perdín e que sairía en vinte minutos.

Tomei o tren cara a Ourense e, tras moito tempo de interminable espera estresante, cheguei á estación. Alí estreseime de novo buscando a vía na que tiña que facer o enlace co tren que me levaría ata Guillarei. Cando cheguei alí otren non estaba, o que fixo que se me parase o corazón do susto. Aínda non chegara!

O resto da viaxe transcorreu de forma normal e cheguei a Guillarei moi contento( unha por ir á Expomanga e outra por non perder o tren).

Espero que vos gustara esta historia sobre a miña viaxe real a Expomanga de Madrid, pero antes de marcharme e deixarvos, adiantaréivos que penso ir de novo o ano que vén, e vouvos dar un consello para os que querades ir algún día: comprade as entradas por internet días antes e collede a cola a iso das 7:00 ou 8:00 da mañá. Non, non é broma, facédeme caso se non queredes estar todo o día esperando a entrar e, ao final, ter que marchar polo esgotamento das entradas ou porque non haxa máis espacio no edificio.

 ATA LOGO!!!!



Ningún comentario:

Publicar un comentario