martes, 17 de xuño de 2014

Javier visita á Expomanga 2ª parte

Ao despertarme, fun directamente a almorzar, despois prepareime e púxenme o traxe da Organización XIII, dun videoxogo chamado Kingdom Hearts

Levoume o meu tío Miguel acompañado polo meu primo José Miguel (que foi disfrazado de Spiderman). Ao chegar, xa a xente me pedía unha foto (en solitario ou en grupo) e eu tampouco ía a ser menos, así que me puxen a facerme fotos coas persoas que tiñan traxes bos antes de entrar na fila para comprar as entradas. Estas son algunhas das fotos.


O que vai de negro son eu. Estas son unhas das fotos que teño das persoas coas que tirei algunhas fotos. Estas son das mellores.
As seguintes horas foron un pouco aburridas debido á lonxitude da cola. En total estiven dende as 8:30 h ata as 18:00 h!


A foto de arriba mostra a metade da fila cara abaixo e a de abaixo mostra a fila dende o final cara arriba. Se pensades que esta fila é longa pois vos teño que dicir que a fila para entrar na Expomanga é 5 ou 10 veces máis grande.

E cando estaba a piques de ser a miña quenda para mercar por fin as entradas, esgotáronse. Quedei cunha cara de decepción mesturada con enfado! Déronme gañas de colarme pola forza, pero non o fixen porque o traxe non me permitía moita liberdade para correr. 

O lado postivo de todo isto é que coñecín a moita xente cos meus mesmos gustos, visitei aos meus tíos e primos e, a pesar de que non puiden entrar na expo, foi o mellor momento da miña vida. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario